Circuits

Recorregut

Sortirem de la zona de barbacoes passant per sota l'arc amb el cronometre direcció al centre del municipi. Seguirem recte fins arribar al carrer Centre on girarem a la dreta fins al carrer dels cards, és aqui on enfilarem una pujada tot sortint del poble pel cami de les rumpudes. A pocs metres d'haver agafat aquest cami esfaltat girarem a l'esquerra per una pista de terra fins arribar a un barranc. Es alli on tot creuant-lo, seguirem per una sendera que ens durà fins al coll del maset deixant el circuit de motocross a la nostra dreta. Un cop al coll del maset seguirem la pista de terra en el sentit de la pendent negativa uns 200 m fins arribar a una sendera a ma dreta. La seguirem fins arribar al cami dels gobians. Un cop als gobians girarem a la dreta i seguirem uns 500 m fins a desviar-nos a mà esquerra per una sendera que ens connectarà amb la pista esfaltada que va a l'ermita de santa magdalena. Aquesta la creuarem tot enfilant-nos per una sendera fins al cami de les comes llargues. Aquest el seguirem fins a un inconfusible mas blanc on ens desviarem a la dreta tot seguint una sendera que ja no soltarem fins arribar a la sendera coneguda com la creveta. Aquesta la seguirem en el sentit de la pendent negativa uns 3 km fins arribar altre cop a la pista que condueix a l'ermita de santa magdalena. Alli ens prepararem per l'última pujada que agafarem a l'esquerra del cami principal que dur al poble fins a arribar altre cop al camí dels gobians. Alli girarem a la dreta per encarar els ultims metres del circuit direccionant-nos cap al poble. Entrarem al poble per la part més alta i anant a buscar el carrer portelles que ens conduirà fins a devant de l'escola municipal deixant-nos una vista del Riu Ebre a la dreta. Devant de les escoles girarem a la dreta per despres girar a l'esquerra a uns 30 m. Seguirem el carrer fins a la recta final que ens quedarà a ma dreta. Ultims metres de curs fins a arribar a l'arc d'arribada.